Ukas BSK-løper – Jeppe Ruud

Fremover vil vi hver uke presentere en av klubbens løpere. Denne ukas løper er juniortrener i BSK Jeppe Ruud 

Navn: Jeppe Ruud

Født: 30. august 1985

Yrke/ Utdanning: Tar en mastergrad i idrettsfysiologi på NIH, jobber som juniortrener i Bækkelaget og er nyansatt juniorlandslagstrener i Danmark.

Tidligere klubber: Helsingør Ski- og Orienteringsklub (HSOK), Spring Cup OK og FIF Hillerød Orientering (nåværende danske klubb)

Morsomste orienteringsløp: I år: Långa på tiomila, Blodslitet eller Jættemilen (langt med samlet start er morsomt)

Hobbyer: Foto, trening, tegning, høre god kvalitetsmusikk

Hva er din dårligste uvane? Siger ja til for mange ting

Hvordan ser din drømmedag ut? Vet ikke, noe med sol og trening

Jeg elsker… Interessante personligheter

Jeg misliker… Peppes Pizza

Om jeg kunne velge hva jeg skulle spise måtte det nok blitt… Noe italiensk med masse smak

Om jeg skulle sett en film om igjen hadde det nok blitt… The Departed

Hva er ditt motto? Har ikke noe motto, men liker Nike sitt: Just Do It

Legg igjen en kommentar

