Ukas løper – Thomas Schive

Fremover vil vi hver uke presentere en av klubbens løpere. Denne ukas løper er Thomas Schive.


Navn: Thomas Schive

Født: 07.03.94

Yrke/ Utdanning: VG3, fordypning i realfag

Tidligere klubber: OK Moss

Morsomste orienteringsløp: Kystsprint Gränsjakten E1 2010. Endte med klar seier i H16.

Hobbyer: Potensiale til å bli schpinnvill tweeter, men ikke heelt der enda.

Hva er din dårligste uvane? Til tider aaaalt for dårlig humor.

Hvordan ser din drømmedag ut? Drømmedagen inneholder en medalje, måltidet fra nr. 7, stølhet og en date med drømmedama.

Jeg elsker… Å krysse målstreken og vite at jeg har gjennomført et kjempegodt løp med en tid som konkurrentene skal ha vanskelig for å slå.

Jeg misliker… Ås-terreng generelt og arrangørtabber (sistnevnte ofte i sammenheng med Indre Østfold OK eller Skaukameratene)

Om jeg kunne velge hva jeg skulle spise måtte det nok blitt…Lammestek med selvplukket kantarell, og spist meg feit på Créme brûlée til dessert.

Om jeg skulle sett en film om igjen hadde det nok blitt…Hele serien med Blue Mountain State om igjen – for 4. gang!

Hva er ditt motto? Go hard or go home. Ingen snarveier til god form.

Legg igjen en kommentar

