Ukas BSK-løper – Kristian Ruud

Fremover vil vi hver uke presentere en av klubbens løpere. Denne ukas løper er leder i BSK orientering Kristian Ruud.

Navn: Kristian Ruud IMG_0052

Født: 01.02.1984

Yrke/ Utdanning: Master i pedagogikk, jobber litt her og der og er stadig på utkikk er nye muligheter.

Tidligere klubber: O-52, Østmarka.

Morsomste orienteringsløp: Likte godt en liten sprint vi hadde inne i noen sandklipper nede i Tsjekkia med jr landslaget i 2003. På årlig basis har jeg stor sans for Truls sitt KM for BSK.

Hobbyer: Idrettsorganisering, faglitteratur, filmer, musikk og øl.

Hva er din dårligste uvane? Veldig glad i junkfood.

Hvordan ser din drømmedag ut? Stå opp tidlig og spise en herlig frokost med gode venner, ut på langtur i enten blå himmel og sol eller striregn. Komme hjem til en badstu og ta seg en øl der og senere lage en god middag for mine venner og preike, høre god musikk og kose seg foran peisen utover natten.

Jeg elsker… engasjerte mennesker, positivitet og hardt arbeid.

Jeg misliker… latskap, kverulering og juks.

Om jeg kunne velge hva jeg skulle spise måtte det nok blitt…en lite stekt indrefilet av angus med rotmos, marinerte epler og kraftig saus, med kraftig rødvin til.

Om jeg skulle sett en film om igjen hadde det nok blitt… måtte vel være Pulp Fiction for n`te gang.

Hva er ditt motto? Rolig, dette ordner seg.

Legg igjen en kommentar

