Ukas BSK-løper – Kine Gulliksen

Hver uke presenterer vi en av klubbens løpere. Denne ukas løper er BSK-babe Kine Gulliksen.

Navn: Kine Gulliksen Kine

Født: 17. mars 1988

Yrke/ Utdanning: Snart fullført min master i Idrettsvitenskap på Norges Idrettshøgskole. Jobber også som testfysiolog på Oslo barne- og lungelegesenter.

Tidligere klubber: Sandefjord OK

Morsomste orienteringsløp: Førsteetappen på Tiomila i 2012, alt stemte helt perfekt og selv om jeg er glad i å spurte så er det godt å være så sliten at man såvidt orker å spurte i mål.

Hobbyer: Trening, Baking, scrapbooking, og å Reise

Hva er din dårligste uvane? Å glemme mat/bakverk som står i ovnen! Det er jo så praktisk at man kan gjøre andre ting i mellomtiden…

Hvordan ser din drømmedag ut? Starten på dagen må inneholde en god frokost med svart kaffe, så kan den gjerne fortsette som livet på en bra treningssamling med varme, sol (eventuelt kan kulde og snø duge), bra mat, bra mennesker og gode treningsøkter:)

Jeg elsker… Johan! også er jeg forøvrig veldig glad i sjokolade, sorbet, løping, vin, venner og familie.

Jeg misliker… godt modne bananer og rosenkål

Om jeg kunne velge hva jeg skulle spise måtte det nok blitt… Noe med kylling og masse grønnsaker i ulike varianter. Eventuelt en god italiensk pizza eller risotto.

Om jeg skulle sett en film om igjen hadde det nok blitt… Leon og Løvenes konge

Hva er ditt motto? Har ingen motto, men Kenta sin sangtekst: «Just idag är jag stark» gir motivasjon og lyst til å møte dagen!

Legg igjen en kommentar

