Ukas BSK-løper – Sebastian Torgersen

Hver uke presenterer vi en av klubbens løpere. Denne ukas løper er den spennende junioren Sebastian Torgersen.

Navn: Sebastian Torgersen  Sebastian

Født: 16.02.94

Yrke/ Utdanning: Studerer ved Wang Toppidrett Oslo

Tidligere klubber: Bare én klubb som gjelder.

Morsomste orienteringsløp: Seier i Hovedløpet langdistanse 2009

Hobbyer: Trassig kritiker på OPN og ivrig sportsentusiast.

Hva er din dårligste uvane? Prøver å komme akkurat tidsnok, men ender som oftes opp med å komme akkurat for sent..

Hvordan ser din drømmedag ut? Skitur i soloppgangen på fjellet. Isklister og skareføret.

Jeg elsker… hardøkter og lange langturer i skogen enten det er med piggskoene eller med ski på beina.

Jeg misliker… å ta hviledager. Det blir vanskeligere å sove og matlysten er ikke den samme uten en økt i kroppen.

Om jeg kunne velge hva jeg skulle spise måtte det nok blitt… hjemmelaget pizza. Ingenting overgår en god pizza etter en god treningsdag.

Om jeg skulle sett en film om igjen hadde det nok blitt… alle episodene av «Two and a Half Men» – for n’te gang.

Hva er ditt motto? En dag uten trening er en dag uten mening.

 

Legg igjen en kommentar

