Ukas BSK-løper – Ove Kristian Jødal

Hver uke presenterer vi en av klubbens løpere. Denne ukas løper er en ivrig o-løper og pådriver for ungdommene våre: Ove Kristian Jødal.

Navn: Ove Kristian Jødal IMG_0105

Født: 15.03.63

Yrke/ Utdanning: Sivilarkitekt

Tidligere klubber: Bygdø idrettslag, GRIS (Guttas rekreative innebandysamlinger), Skjærholmene brettseilerklubb

Morsomste orienteringsløp: Som regel det siste

Hobbyer: Orientering, ski, innebandy, brettseiling, design og håndtverk

Hva er din dårligste uvane? Største uvane. Har ingen dårlige vaner bortsett fra å kverulere og å bemerke språklige skrøpeligheter…

Hvordan ser din drømmedag ut? Stå opp tidlig og utrette noe.

Jeg elsker…livet

Jeg misliker…urettferdigheten i verden

Om jeg kunne velge hva jeg skulle spise måtte det nok blitt…en saftig appelsin

Om jeg skulle sett en film om igjen hadde det nok blitt…filmer og bøker er normalt en engangsforeteelse. Musikk derimot…

Hva er ditt motto? Forvent mer

 

 

Legg igjen en kommentar

