Ukas BSK-løper – Johanne Øderud

Hver uke presenterer vi en av klubbens løpere. Denne ukas løper er ungjenta Johanne Øderud.

Navn: Johanne Øderud Vatne Johanne

Født: 02.06.1998 (14 år)

Yrke/ Utdanning:  Elev ved Brannfjell ungdomsskole

Tidligere klubber: Modum OL

Morsomste orienteringsløp: Passo rolle, Italia 5 dagers i 2009. Det regnet cats and dogs og jeg hadde fått en grill i hodet om at det var kuer og bukker med «snurrehorn» der, livsfarlige, selvfølgelig. Løpet startet bra, men etter en stund fikk jeg nervøst sammenbrudd da jeg så en inngjerding på kartet og brøt. Litt missunnelig på lillebror som satt i barnepark, et varmetelt med varmeovner ikea-tepper av fleeze.

Hobbyer: Cupcake-eksprimentering med noe varierende resultat.

Hva er din dårligste uvane? Pistasj-is med non-stop, perfekt etter-trening kos.

Hvordan ser din drømmedag ut? På skiathos, vårt nesten-faste sydensted.  Jeg har stått tidlig opp for å trene og kan være godt fornøyd med meg selv resten av dagen, slik at jeg kan chille max på stranda resten av dagen. Gjerne med god middag og en liten tur til byen om kvelden.

Jeg elsker… å nørde med en god bok og et glass tab x-tra.

Jeg misliker… Mandagsmorgener

Om jeg kunne velge hva jeg skulle spise måtte det nok blitt… Toro tomatsuppe, gjerne med makaroni. Mmmm. Den smaker så deilig av mystifistiske tilsetningsstoffer.

Om jeg skulle sett en film om igjen hadde det nok blitt… Love actually, muligens verdens beste film. ( Det blir vel 11 eller 12 gangen)

Hva er ditt motto?  «Jeg liker å tro at jeg er den tøffeste pysa», Tonnie Lobekk, 71* Nord 2010

Legg igjen en kommentar

