Ukas BSK-løper – Martin Grotle Soukup

Hver uke presenterer vi en av klubbens løpere. Denne ukas løper er en gammel BSK-traver: Martin Grotle Soukup

Navn: Martin Grotle Soukup IMG_3100

Født: 4. april

Yrke/ Utdanning: Yrke: IT-nerd Utdanning: mattenerd

Tidligere klubber: FSK

Morsomste orienteringsløp: NM-natt 2005

Hobbyer: Samle på frimerker. 

Hva er din dårligste uvane? At jeg ikke klarer å slutte å spise når jeg har begynt å spise taco. 

Hvordan ser din drømmedag ut? Vaffler til frokost. Vinner VM i orientering før lunsj. Spiser en omelett. Løser deretter Riemann hypotesen. Vinner i lotto mens jeg spiser 9-retters hos Paul Bocuse. Og, til slutt, feirer hele dagen med fyllefest hjemme hos kongen.

Jeg elsker… Kebabpizza. 

Jeg misliker… Grådige idioter. 

Om jeg kunne velge hva jeg skulle spise måtte det nok blitt… Reker og krabbeklør. 

Om jeg skulle sett en film om igjen hadde det nok blitt… Batman. 

Hva er ditt motto? «Ask not what you can do for your friends, but what your friends can do for you.»

 

 

Legg igjen en kommentar

