Ukas BSK-løper – Magne Jutulstad

Hver uke presenterer vi en av klubbens løpere. Denne ukas løper er en lovende og trofast BSK’er: Magne Jutulstad

IMG_8292-horz

Photo by Jeppe Ruud

Født: 09/02/95

Yrke/ Utdanning: Sliter meg gjennom vidregående.

Tidligere klubber: Nei

Morsomste orinteringsløp: Mor-O på hovedløpet 2009 

Hobbyer: Basket, tv-serier, snapchat

Hva er din dårligste uvane? Har en tendens til å gjøre alt halveis. 

Hvordan ser din drømmedag ut? Usikker, men ser for meg en tropenatt på en takterasse i Beverly hills, utsikt over mørklagt  L.A, stjernehimmel, litt rolig bakgrunnsmusikk og iskald solo.

Jeg elsker… pene damer. 

Jeg misliker… naive folk og for lave nakkestøtter. 

Om jeg kunne velge hva jeg skulle spise måtte det nok blitt: Loff med ferske reker og aioli. 

Om jeg skulle sett en film om igjen hadde det nok blitt: Ser bare på Tv-serier, uten tvil Californication. 

Hva er ditt motto? Vi utsetter det…

Her er også en liten filmsnutt fra sølvløpet hans på NM langdistanse 2012. (Magne Jutulstad – Tribute) 

Legg igjen en kommentar

