Ukas BSK-løper – Lene Godager Kaas

Hver uke presenterer vi en av klubbens løpere. Denne ukas løper BSK-babe Lene Godager Kaas

Født: 17.04.86 IMG_3866

Yrke/ Utdanning: Master i arbeids- og organisasjonspsykologi. Er på jakt etter drømmejobben.

Tidligere klubber: Løten OL

Morsomste orinteringsløp: NM mellomdistanse på Konnerud i 2005. En god nummer 2 er min første Tiomila med BSK i 2010.

Hobbyer: Kreativt husmorarbeid

Hva er din dårligste uvane? Jeg har en tensens til å spore av og glemme hva jeg egentlig snakker om. Mang en kommentarer uten poeng😉

Hvordan ser din drømmedag ut? Stå opp til strålende sol. En morsom o-teknisk økt i silketerreng. Henge med gode venner. Grilling på beachen eller på verandaen. Nyte livet.

Jeg elsker… smågodt og å reise.

Jeg misliker… Slanger og folk som snakker komplisert for å framheve seg selv.

Om jeg kunne velge hva jeg skulle spise måtte det nok blitt: Lungemos (er ofte på 10-kronersmarked og aldri utsolgt, da hamstrer jeg😉 )

Om jeg skulle sett en film om igjen hadde det nok blitt: The Notebook er alltid superfin, men nå for tida er tv-serien Solsidan en slager her i huset.

Hva er ditt motto? Enjoy!

Legg igjen en kommentar

