Ukas BSK-løper – Simen Smestad

Hver uke presenterer vi en av klubbens løpere. Denne ukas løper er mosjonist og sportslig leder i o-gruppa, Simen Smestad.

Navn: Simen SmestadIMG_0051

Født: 1984

Yrke/ Utdanning: Lektor i naturvitenskapelige fag ved UMB på Ås. Jobber som lærer ved Nordberg skole og trives godt med det!

Tidligere klubber: Løten OL og Ås-UMB orientering.

Morsomste orienteringsløp: Må være långa natten på 10Mila i Skåne for noen år siden. Gikk ut i en stor klynge med bla annet Halden. Hang hele veien og alt stemte fysisk. Lett å la andre gjøre det o-tekniske:-)

Hobbyer: Strikking og hekling. Neida.      Har ingen hobbyer utenom Orientering. Rart siden jeg egentlig aldri har fått til orienteringa helt!

Hva er din dårligste uvane? Mange. Å terge Nina, min søster. 

Hvordan ser din drømmedag ut? Å stå opp kl 05:50. Dra og trene en time før en skal på jobb. Komme på jobb hvor elevene er supermotiverte for å lære algebra og de vil bare ha mer og mer av det. Avslutte timen med et kult bevis for kvadratsetningene til stor applaus. Elevene ber om autograf i friminuttene. Deretter stikke fra jobb og dra til Løten for å gå på ski på Hedmarksvidda. Avslutte dagen på sofaen på hytta med en kald Cola og en pose potetgull.

Jeg elsker: å være i bra slag

Jeg misliker: ting som ikke blir gjort

Om jeg kunne velge hva jeg skulle spise måtte det nok blitt taco!

Om jeg skulle sett en film om igjen hadde det nok blitt The Departed og alle Oceans filmene

Hva er ditt motto? Gi jernet og litt til!

Legg igjen en kommentar

